Post by tinggranacenno on Feb 9, 2022 7:23:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
vähemmän palkkaa liian voittaa, muuten se on hyvä peli. päivitys: peli on jumissa ensimmäisellä latausnäytöllä, enkä anna minun ladata sisään? mitään kehittäjä neuvoja?
Peli kaatuu joka kerta, kun yritän katsoa lisäystä, enkä voi saada ilmaisia palkintoja tämän vuoksi
Pixel Gun 3D - Battle Royale Akční tblg
alamäki alko
Olen kerännyt paljon rahaa ja jalokiviä, joten tässä pelissä lukee aina, että minä huijaan ja minä en huijaa. Ja se juuttuu 30 %:iin
Kiva peli Pelaan tätä peliä koko päivän Rakastan tätä peliä
Antaisi sille 5 tähteä, mutta kun otetaan huomioon, että he heittävät kirjaimellisesti kuin taso 10 tasoa 30 vastaan kaksintaisteluissa, on mahdotonta voittaa, joten tässä pelissä ei ole varsinaista maltillisuutta otteluiden luomisessa. Älä lataa tätä peliä.
Sain pelin ja ostin jotain kaupasta, enkä saanut mitään. Yritin sulkea ja avata, mutta en edes saanut mitään, yritin ostaa sen uudelleen, mutta nyt puuttui muutama raha ja katsoin onko minulla sitä, mutta ei mitään löydettyä ei koskaan lataa tätä peliä
Hyvä peli mut miks gemeillä ei voi ostaa enää aseita😡
Tämä peli on täyttä paskapuhetta, jos räjähdys päättyi ja yhteys yhtäkkiä katkeaa huonon yhteyden vuoksi, menetät automaattisesti pokaali
Pixel Gun 3D - Battle Royale Akčné ysw
Tämä peli on aluksi erittäin hyvä, se on niin hauskaa, etten voi kertoa, mutta nyt on NIIN PALJON kuten Tryhard ja Pro, kuten tarkoitan, että voin tappaa heidät, mutta se on todella vaikeaa ja he nauravat minun kamppailusta , Tiedän, että tämä peli on kuin FPS-taistelupeli, mutta en pidä tästä pelistä enää, minulla on NIIN pitkä matka tässä pelissä, olen pelannut tätä peliä 4 vuotta, olen oppinut myös 3 kissaroskapostia , Mutta joo, en pidä siitä enää.
Super hyvä
Pidin pelistä, mutta jokainen päivitys pahenee, battle royal on roskaa ja pelissä on monia virheitä
Ne ovat hyvä tarina ja paljon aseita valittavana. Ongelma liittyy kolikoihin, on vaikea jauhaa joitain kolikoita, joita käytetään aseiden gadgetin päivittämiseen ja muuhun. Myös otteluiden tekeminen on melko epätasapainoista, se on hyvä alkuun, mutta kun olet pelin keskitasolla, vihollisesi ovat melko vaikeita käsitellä, he voivat helposti yhden laukauksen sinua käyttämällä tehokkaita aseita, mikä on ristiriitaa.
Siis ei vittu mitä paskaa
Maailman surkein peli
Rakastan tätä peliä, mutta niin sanotut lahjat eivät näy postilaatikossani, voitko löytää korjauksen tähän? huonosti lisää toinen tähti, jos se korjaantuu
Pixel Gun 3D Стрелялки Онлайн Экшен bsz
Jostain syystä en voi pelata tätä peliä, korjaa se, olen melko varma, että siitä tulee mahtava peli
Hyvä peli, vaikka lvl 12:n jälkeen joutuisit maksamaan yli 100 puntaa päästäksesi lähelle sitä, mitä muilla vastaavilla on. Heillä on jumalten aseet ja sinulla on roskaa. Melko epäreilu todella heittää pelin pois itsestään
Päivitä enemmän
Pixel Gun 3D Стрелялки Онлайн Экшен bsz
Ei suostumaan
Kurkkupurkki
Olen pelannut tätä peliä ajoittain paljon koko sen tähänastisen elämän. Alkuajat olivat mahtavia, peli oli hauskaa ja tuskin p2w ollenkaan. Ajan myötä peli sai yhä enemmän p2w:tä ja murskaamista uusille pelaajille. Nykyisessä tilassaan se on mielestäni ehdottomasti pelattava, mutta se ei ansaitse yli 3 tähteä sen nykyisen p2w-tilan vuoksi. Jos olet valmis käyttämään rahaa tähän peliin, se voi olla hauskempaa, mutta jos et ole valmis, ole valmis pitkiin ja ärsyttäviin jauhamiseen melkein aina, kun haluat käyttää kolikoita/jalokiviä.
En pidä uudesta ilmeestä, jonka annoit taisteluaulalle ja pääaulassa, palauta se vanhaan tyyliin. Myös kun pääsen battle royaleen, se vain potkaisee minut pois pelistä. Korjaa se heti
Kaikki aset maksaa gemei nii kaks tähtee pois
Pixel Gun 3D - Tembak-tembakan Laga kwo
tää päivitys oli ihan surkee jokavitun ase maksaa gemejä poista pelis
Marvel Puzzle Quest: Hero RPG RPG ltcj
Peli ei edes lataudu. Olen poistanut ja asentanut uudelleen, eikä mitään.. säälittävää
Ei voi ladata sitä potkii minut ulos koskaan. Silloin latasin heti.
En pidä koska matkii fortniteä ja overwatchia eikä osaa ite keksiä mitään oli parempaa ennen
Nautin todella tästä pelistä. Aloin jopa ostaa tavaroita, vaikka lupasin itselleni etten ostaisi, mutta jäin koukkuun! No, ostin puoli hopeaa sen jälkeen kun klaanimme poistettiin, liityin uuteen ja olin istunut uudessa klaanissa vain 4 päivää, jotta en pystynyt avaamaan superklaaniarkkua (8 olla tarkka syy, miksi maksoin 120 dollaria) enkä koskaan pystynyt auki 5 päivän rajoituksen vuoksi... sanotaanko kaikki motivaatio vähiten sanottuna. Halusin erimielisyyksiä puhua tuelle ja he sanoivat melko lailla kovaa onnea :/
Pixel Gun 3D on kaunis peli, luovia aseita ja mielettömän kauniita karttoja. Sen suurin ongelma on sen hintalappu, peli on ladattavissa ja pelattavissa ilmaiseksi, mutta todellisuudessa edistyäksesi työssäsi sinun on käytettävä rahasi. Tätä peliä markkinoidaan myös nuoremmalle yleisölle, joten siitä on valtava etu vanhemmille pelaajille. Olen pelannut tätä peliä pienestä pitäen, ja uudet mekaniikat ovat todella vastenmielisiä. Sitten ehkä työskentele mahdottomien tapahtumien parissa. Vähemmän on enemmän, Cubic Games!
Kirjaimellisesti kaipaan vanhaa pikseliasea DUDE LOPETA ASEISTOJEN JA TAISTELUPAINIKKEIDEN VAIHTAMINEN JA MISSÄ BATTLE PASS MENEE KUIN BRUH Inhoan sitä kun he muuttavat paljon jopa aulan painikkeita Inhoan kuinka he jopa pääsivät eroon muutamasta aseesta myös GALLERIA kuten tämä peli muuttui paljon, mutta pahimmillaan en pelaa tätä peliä enää koskaan, ja en myöskään saa VANHAA TILIÄNI TAKAISIN vaikka mitä teen, en voi kaipaan vanhaa pikselipistoolia, jossa se oli todella hauskaa he jopa PÄÄSTYVÄT EROTTAJISTA MYÖS MIKSI
Okei, laguiden asia on korjattu, nyt saan vihollisia, joilla on samat lagut ja samat taidot! Kiitos kun korjasit sen!
Toi hemmetin League systeemi on rikki, se sanoo sen kauden päätyttyä että pääsit adamant-liigaan, mutta jos pelin sulkee ja tulee, se tiputtaa takaisin ruby-liigaan. 😡😡
ei päästä sisään
Melko hyvä, mutta pelin sisäiset hinnat ovat kauheita ja jalokivien ja kolikoiden saaminen on liian vaikeaa.
Nostalginen peli, itse aloitin 2015. Ai että. Mutta tähän peliin on mennyt vähän moti, koska rahalla ei saa enää hyviä aseita, ja kaksi kolmasosaa aseista sai vain määrätyn aikaan vuodesta tai craftaamalla, jos tahkoo yötä päivää keräten satunnaisia palasia ja toivoo, että saa jotain. Miksi lisää peliin satoja aseita, jos niitä ei saa pelinsisäisellä valuutalla?! Pelaajillakin kannattaa ostaa kolikoita teiltä jos se olisi sen arvoista, paitsi ei ole. Craftays pilasi tämän pelin...:/